تبادل پلاسما-A راه های جدید برای نارسایی کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تبادل پلاسما-A راه های جدید برای نارسایی کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز

 

تبادل پلاسما-A راه های جدید برای نارسایی کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز

تبادل پلاسما به کاهش التهاب در کلیه ها، سطح کراتینین بالا و پایین و کاهش تعداد دفعات دیالیز در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کمک می کند. اگر می توان آن را در زمان استفاده می شود، می تواند به عنوان یک راه جدید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز و آن را می توانید از عوارض ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) را کاهش می دهد کار می کنند.

تبادل پلاسما

تبادل پلاسما درمانی که می تواند سموم بزرگ اندازه در خون پاک است. این نه تنها به کلیه برای فیلتر کردن پلاسما آلوده علی و مواد بیماری زا که باعث آسیب به کلیه ها کمک می کند، اما همچنین می افزاید: خونابه سالم تازه و عناصر لازم را برای خون بیمار، تا که به بهبود کیفیت فیزیکی آنها.

برای افرادی که درمان دیالیز یا پیوند کلیه نیاز ندارد، پلاسما ارز justs به عنوان یک درمان سنتی سیکلوفسفامید مشترک عمل می کند. با این حال، برای افرادی که نیاز به درمان جایگزینی کلیه، تبادل پلاسما اثرات بزرگ نشان می دهد که برای حفظ عملکرد پایدار کلیه، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد و حتی کمک به خلاص شدن از شر، از درمان جایگزینی کلیه است.

با توجه به گزارش از Nakan MRA، کارشناسان پژوهش در تعویض پلاسما در نارسایی کلیه که شامل 32 مورد از گروه های سنی مختلف. 1 گروه شماره توسط immunosuppressor درمان شد، در حالی که گروه NO.2 به توسط "پلاسما ارز + immunosuppressor" تحت درمان قرار گرفت. بعد از 3 ماه، داده ها نشان داد به شرح زیر است:

گروه قبل از درمان بعد از درمان
شماره 1 380umol / L (4.3mg/mL) 415umol / L (4.7mg/mL)
NO.2 380umol / L (4.3mg/mL) 239umol / L (2.7mg/mL)

 

آیا تعویض پلاسما کمک به شما خلاص شدن از شر دیالیز؟

به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین> 619umol / L (حدود 7.0mg/ml)، عملکرد کلیه های آسیب دیده نادر است که به معکوس و بیماران ممکن است نیاز به نگه داشتن با استفاده از دیالیز است. اگر سطح کراتینین شما کمتر از 7.0mg/ml است، شما می توانید انتظار ارز پلاسما را به یک اثر خوب در موارد خود را. با این حال، به عنوان میزان موفقیت ارز پلاسما توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار داده است، برخی از موارد شدید نیز ممکن است وضعیت بهتری کلیه با کمک پلاسما اوراق بهادار دریافت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.